پین پوینتر Mars MD مارس ام دی

پین پوینتر Mars MD مارس ام دی

پین پوینتر Mars MD مارس ام دی

پین پوینتر Mars MD مارس ام دی

پین پوینتر Mars MD مارس ام دی ؛ یک دستگاه فلزیاب راکتی است که توانایی زیادی در تشخیص فلزات با ارزش دارد . دستگاه های  پین پوینتر انواع متفاوتی دارند که هرکدام بر اساس فواصل تشخیص و دقت در حساسیت قضاوت می شوند . پین پوینتر های سری مارس از بهترین طلایاب های دستی در زمان کاوش در سنگ ، خاک و زیر آب می باشند .

فلزیاب راکتی دستی یا همان پین پوینتر یکی از محبوب ترین فلزیاب ها در بازار است که خریداران زیادی دارد . اکثر افراد در ابتدای فلزیابی ، دستگاهی که انتخاب می کنند تا اولین بار آن را تجربه کنند پین پوینتر است . این اقدام کار درستی است زیرا کار با این دستگاه آموزش مختصری دارد و آسان و ساده است . این دستگاه هم مزایا و هم معایبی دارد که بهتر است قبل از خرید مورد بررسی قرار گیرد .

پین پوینتر Mars MD مارس ام دی

دستگاه پین پوینتر Mars MD مارس ام دی یک طلایاب قابل حمل و سبک است که کارکرد آن بسیار ساده است . این پین پوینتر کارایی مخصوص خود را دارد و به شکل عالی عمل می نماید . شکل ظاهری این دستگاه شبیه به یک میله کوچک بوده که می توان آن را با یک دست نگه داشت . نوک این فلزیاب همان قسمتی است که باید رو به فلز گرفته شود و آن را تشخیص دهد . سپس پس از تشخیص فلز دستگاه به صدا در میاید و آلارم خود را همراه با لرزش دارند .

در حالت کلی ، این فلزیاب دستی کوچک برای تشخیص اجسام فلزی نزدیک و با میدان محدود است . در طول فرآیند حفاری برای تعیین مکان هدف استفاده می شود . به طور دقیق تر پس از تعیین محل اولیه گنج توسط یک اسکنر یا ردیاب ، کارایی یک پین پوینتر مشخص می شود . پین پوینتر مارس ام دی یک دستگاه حرفه ای جهت کشف فلزات در اعماق کم با دقت بسیار زیاد است .

مزایای پین پوینتر Mars MD مارس ام دی

از مزایای پین پوینتر می توان به سبک بودن ، آسانی در حمل و نقل ، تشخیص مکان دقیق فلز ، قیمت ارزان و کاربرد در عمق خاک و زیر آب اشاره کرد . همچنین این دستگاه در مراکز امنیتی و نظامی کاربرد بالایی دارد . زیرا بهترین گرینه جهت بازرسی های بدنی و شناسایی اشیای فلزی در زیر لایه های لباس ، کیف و چمدان ها ، صندوقچه ها و دیگر اجسام می باشد . از دیگر موارد مثبت درباره پین پوینتر Mars MD مارس ام دی ، کاربرد و توانایی کشف فلزات در زیر اعماق آب می باشد . این فلزیاب مناسب غواصی نیز است و در این مورد کاربرد موثری دارد . این فلزیاب با ارسال بسامد و فرکانس های ساطع از خود ، به شناسایی فلزات می پردازد .

این مزایا و ویژگی های خوب این دستگاه است که آن را بین کاوشگران محبوب کرده و خاص شمرده است .

کارشناسی نشانه های گنج شرکت امیری فلزیاب

بزرگواران خواهشمند هستیم در نظر داشته باشید ،

که آثار و نشانه های که بر روی سنگ ها و صخره ها حکاکی شده است

به هیچ عنوان حامل هدیه ها و گنج نیستند ،

پس در نظر داشته باشید که آثاری که از گذشتگان به یادگار برای ما مانده رو تخریب نکنید .

در کل هر آثار ، علائم و نشانه گنج اشاره به محوطه خودش دارد .

ما در فلزیاب امیری برای شما ،

عزیزان آرزوی موفقیت در حفاری های شما داریم .

برای مشاوره رایگان در مورد نشانه قوچ، علائم ونشانه های گنج و خرید و فروش فلزیاب ها

با کارشناسان فلزیاب امیری در تماس باشید.

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

خرید گنج یاب

خرید و فروش گنج یاب

آدرس صفحه اینستاگرام : felezyabamiri

آدرس کانال تلگرام : felezyabamiri

واتس آپ : 09193229762

تلگرام کارشناس علائم : karshenasfelezyabamiri

شماره تماس کارشناسان فروش فلزیاب : 09196969513

شماره تماس کارشناس آثار و علائم :09193131241

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *